Monday, July 02, 2007

SC Buena Vista


...
Originally uploaded by hasan_e_beton.
Am aflat sambata seara de o actiune de curatare a plajei (voluntariat).
Duminica dimineata am plecat pe la 8 inspre plaja. Sa impusc mai multi iepuri:
- sa fac plaja ( ca tot e bine dimineata )
- sa strang si niste chestii aruncate de oameni ( lucru bun, zic io)
- sa cunosc oameni noi

A fost misto, 3 ore in care am cunoscut ciprioti pe care ii oftica la culme cutiile de bere aruncate aiurea, doi englezi mai in varsta care se ocupa cu chestii de mediu si pe Niki.
Ea mi-a dat o legitimatie de intrare (ACCESS ALL AREAS !) la festivalul "One World Music and Arts Festival".

Si aseara, am fost la concertul Buena Vista Social Club.
Mi-a placut, pacat ca s-au oprit cand lumea de abia incepuse sa se incalzeasca :)

No comments: