Wednesday, August 01, 2007

Chelnerii romani nu zambesc

Pai , de cateva zile mi-am inceput concediul.

Am fost doua zile in Bulgaria. Pe scurt : SUPER ! Atmosfera cum mi-as dori si la noi la mare, stanci super faine, vedeai fundul marii la 4-5 adancime, preturi imbatabile, chelneri care ZAMBESC si sunt prietenosi.

Ajung in Bucuresti ... Am fost la "Caru cu Bere" plus alta terasa nu mai stiu pe unde.

Concluzia e simpla: nimeni nu-ti zambeste. Omule, tot tie iti dau bacsis, macar zambeste-mi.

Prima lor vorba e "Da, cu ce va putem ajuta ?". Probabil la lectia cu "Buna ziua" au lipsit.


PS: sa mai zic ca la un magazin de bloc (tot in capitala) i-am dat lu' nenea vanzatoru' si un multumesc. S-a uitat la mine de parca l-as fi injurat ...

3 comments:

gugu said...

Welcome in Romania. Trait si eu aceeasi experienta(nu a Bulgariei) si te inteleg.
Partea cea mai proasta e noi putem compara, ei nu.

Alexandru Rugina said...

Da, is niste idioti vanzatorii, chelnerii. Aia batrani se cred inca pe vremea comunismului, cand trebuia sa vorbesti frumos cu vanzatoarea la coada la paine, ca sa nu te trimita inapoi la capatul cozii.
La aia tineri is fitele, prostia sau doar sictirul generatiei curente.

DeepBlueSunshine said...

S-au mai schimbat lucrurile în România între timp, nu mult, dar suntem pe drumul cel bun. :)